yo

Ligger i sängen nu, typ dödstrött. Ha försökt plugga lite tyska nu såhär på kvällskvisten med det gick inte så värst bra. Bör plugga imorgon under dagen eftersom jag har förhör på eftermiddagen :( sen har vi matteprov imorgon, men jag tänker såhär. varför plugga matte, när du ändå inte lär dig nåt nytt bara av att göra några tal? om jag lyssnar på lektionerna och övar när jag är i skolan, då kan det jag kommer kunna. kommer inte lära mig mer av att göra samma tal femton gånger? oh lord, bra inställning. Imorgon är det artonårsfest som gäller! det är min pingla Emma som ska fira sig, och hanna föresten. Blir svartklädd, men vi kommer rocka så det gör inget. Nu ska jag avsluta en chatt på fb sen blir det sööömn. höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback