taggad till tusen

Är hur taggad som helst på gymmet idag, tänkte dra dit nån halvtimme tidigare så kör jag en snabbis inne på gymmet och värmer upp, då får det bli ben och kondition iallafall, sen har jag ju skivstångspasset- olivia i min klass ska också gå på den vilket gör allt så mycket roligare, speciellt eftersom det är första gången jag kör det passet. Sitter just nu och knapprar lite på datorn, har städat rummet lite snabbt och målat på nytt lack på naglarna. Åh, stör mig verkligen på mina händer, får jättemycket småsår på jobbet så det ser jättefult ut:( vet faktiskt inte hur jag lyckas slå i allting och skära mig på kartonger och sånt, väldigt jobbigt. 
Snart ska jag börja packa i ordning lite vad jag ska ta med mig till gymmet och byta om! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback