Psykopater

 
Det första som händer när jag kommer till jobbet är att jag skär mig på fingret, sen rullar allt som det ska. Sen kommer det in en jävla psykopat, alltså en riktigt sjuk människa. Det första han säger är att han kommer tillbaka om en halvtimme- han ska bara hämta pengar, sen säger han att om jag försöker ta hans pengar så kommer han inte tillbaka. Jag säger att jag absolut inte ska ta hand pengar och ler. Är du sur på mig? Frågar han, och jag säger nej och fortsätter le. Men varför flinar du då? Fortsätter han. Han fortsätter vara otrevlig och berättar att han ska till spanien om tre veckor och att när han kommer tillbaka ska jag få en present men bara om jag ger honom en kram. Sen går han och några minuter senare kommer han tillbaka och ber så hemskt mycket om ursäkt för att han var otrevlig men påminner mig även om att det är han som bestämmer om jag ska få presenten eller inte- bara om jag ger honom en kram annars ger han presenten till nån annan. Sen fortsätter det ett tag och till slut går han. Japp- det är såna människor jag får handskas med nio på morgonen. Haha har rast nu och tänkte gå ut i lobbyn efter det, har lock för örat så jag hör ändå inget av vad gästerna säger. Hoppas jag inte får öroninflammation nu:(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback