motivation

känns som att alla är superpeppade på livetjust nu, för snart är det vår och solen lyser och allt vad det är. är det bara jag som känner att allt kommer på en o samma gång? jag menar, inte nog med att jsg har två jobb och heltidsskola där jag vill lyckas bra- nu vill jag också yänma på familjen  vännerna och typ träning? idag kom en lärare in och berättade att vi i trean får hålla på med uf, ung företagare eller vad det nu står för. det låter ju jättekul och intressant och allt men det är också svinjobbigt?det blir ju vårt gymnasiearbete och så men
sen blir det också en extra 100 poängskurs. och allt detta ska jag tänka på tills slutet avden här veckan? döda mig, självklart vill jag lyckas med skolan, jobb och allt annat, men vart finns tiden? känns som att vi, dagens ungdomar, behöver växa upp för fort. eller är det bara jag?
 

Kommentarer
Anonym säger:

Sant det du skriver!

2013-03-07 | 16:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback