Hemteeeenta

kom hem för inte så speciellt länge sen, åt mellis och nu sitter jag och skriver lite på min hemtenta som ska vara inlämnad på onsdag. Det går faktiskt helt okej men det är så luddigt vad man ska skriva om känns det som, eller nej okej vi har tre frågor vi ska svara på men det är våra anteckningar, allt vårt material som är luddigt. känns inte som att jag hittar all information jag vill ha, så får väl söka runt lite på nätet. Om ett tag ska jag äta och klockan 18.45 börjar mitt första pass för dagen, bodycombat. Har aldrig kört det så ska prova och se vad jag tycker, efter det blir det min favvo- bodycombat! jag älskar styrketräning och småhatar konditionsträning, men man måste ju, så ska försöka åtminstone nån gång i veckan. kanske blir morgonpromenad imorgon som jag och olivia kom överens om, men får se. har knappt sovit något alls senaste veckorna, eller har drömt så mycket så blir aldrig riktigt utvilad, men men- får se! nu ska jag hoppa in i religionen igen. kramiz
usch vad jag saknar sommaren 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback